کسی کو اپنی محبت میں پاگل کر دینے والا وظیفہ

کیا آپ کسی کو آپ کی محبت میں دیوانہ بنانا چاہتے ہیں ؟؟ – کیا آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا پارٹنر آپ پاگلوں کی طرح موهوبت کرے ؟؟ – کیا آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا پارٹنر صرف اور صرف آپ کے ساتھ موهوبت کرے ؟؟ – کیا آپ کو کوئی ایسا وجيفا چاہئے جس سے آپ کسی کو بھی اپنی موهوبت کی گرفت میں کر لیں ؟؟ یہاں ہم آپ کو ایک بہت ی موثر وجيفا بتانے جا رہے ہیں جس کو استعمال کر کے آپ کسی کو بھی آپ موهوبت میں دیوانہ بنا سکتے ہے اور کسی کا بھی محبت حاصل کر سکتے ہیں.

اس وجيفا کو کرنے ا لئے ضروری لوازمات:
-ایک تانبے کا سکہ.-ایک کاغذ. -ایک سفید موم بتی. -پےن. -دو کھجور. -لال دھاگے. -تھوڑے چاول. اس وجيفا کو کرنے کا پورا طریقہ:-سب سے پہلے کاغذ ا اوپر اپنا اور آپ کے ساتھی کا نام لکھیں. -پھر اس کو زمین پر رکھ دیں -سكے اوپر دوؤ کھجور رکھ دیں -ب اس کے اوپر تانبے کا سکہ رکھ دیں -سكے سامنے موم بتی جلا اٹھائیں -ب تھوڑے سے چاول ہاتھ میں لے کر نیچے دی گئی دعا کو 151 بار پڑھیں. دو: اللَّهُمَّ اكْفِنِيهِمْ بِماَ شِئْتَ
-ب چاولو ا اوپر ڈیم کردیں. -چاولو کو کاغذ ا اوپر رکھ دیں. -سارا اشیاء کاغذ میں لپیٹ لیں. -پھر اس کو چوراہے میں چھوڑ آئیں. اس وجيفا کو کرنے ا لئے ضروری معلومات: – اس وجيفا کو صرف جممے ا دن ہی کریں. – ایک ہی انسان پر یہ وجيفا دوؤ بار نہ کریں. – وظیفہ ا بارے میں کسی میں کچھ نہ بتائیں – لڑكا آپ حیض ا دنوں میں اس کا استعمال نہ کریں.

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں